Polityka plików cookies
Komunikat został wdrożony w odpowiedzi na nowe prawo telekomunikacyjne Przejdź do strony
Szanujemy prywatność naszych użytkowników i chcemy, aby korzystając z naszych witryn czuli się bezpiecznie. Poniżej przedstawiamy fragment naszej Polityki prywatności odnoszący się do tzw. plików Cookies.
Szanowny użytkowniku:
Kiedy wchodzisz na strony naszych witryn, na dysku Twojego komputera mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez nasz serwer albo serwisy, do których odwołujemy się w naszych witrynach, np. pokazując multimedia.
Ciasteczka i podobne technologie używane są w witrynach internetowych przede wszystkim ze względu na wygodę użytkowników, m.in po to, by jak najlepiej dostosować treści i funkcje witryny do ich potrzeb i oczekiwań, a także w celach statystycznych.
Pliki ciasteczek wysyłamy wyjątkowo. Służą one tworzeniu statystyk, które pomagają dostosować zawartość stron do oczekiwań użytkowników, zapamiętaniu preferowanego wyglądu stron, np. ustawionego rozmiaru czcionki, odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach albo wykonaniu przez użytkownika kilkuetapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w naszym sklepie internetowym). Korzystamy również z ciasteczek służących dopasowaniu wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny.
Oprócz ciasteczek wysyłanych z naszego serwera za pośrednictwem naszych witryn, pliki cookies mogą być wysyłane także z serwerów stron, do których się odwołujemy, np. YouTube czy serwisów społecznościowych.
Zapisywanych na Twoim komputerze informacji wysyłanych z naszego serwera nigdzie nie gromadzimy i w żaden sposób nie przetwarzamy.
Każdy użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące ciasteczek w używanej przez siebie przeglądarce, w tym zupełnie wyłączyć możliwość ich zapisywania. Jeśli nie wyłączysz możliwości zapisywania ciasteczek pochodzących z naszych witryn, oznacza to Twoją zgodę na ich zapisywanie i przechowywanie w komputerze.
Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w naszych witrynach.
Jak wyłączyć ciasteczka?
Każdy użytkownik Internetu może dostosować poziom ochrony przed ciasteczkami do swoich preferencji, w tym całkowicie zablokować możliwość pozostawiania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje, np. zalogowanie się do witryny.
Informacje na temat ustawień dotyczących ciasteczek w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach:
- w przeglądarce Opera
- W przeglądarce Firefox
- w przeglądarce Chrome
- w przeglądarce Internet Explorer
- w przeglądarce Safarii
Jeśli korzystasz z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), zapoznaj się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia.
Klauzula informacyjna
Przetwarzamy Pana/Pani dane osobowe i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa informujemy, że:
1. Administratorem danych jest
Gabinet Dermatologiczny Jolanta Wojsa z siedzibą
w Tarnowskie Góry 42-600
przy ul. Sienkiewicza 4/1A
tel.:+48 327244231,
adres e-mail: jolawojsa@op.pl
2. W sprawie Pana/Pani danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres mail:
jolawojsa@op.pl wpisując w temacie: RODO oraz maila.
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest:
-podejmowanie działań marketingowych, w tym przekazywanie Pani/Panu informacji o nowych zabiegach, promocjach, ofertach specjalnych oraz komunikowanie się w sprawie wizyt w Gabinecie Dermatologicznym Jolanta Wojsa – jeśli zapisał się Pan/Pani do naszego newslettera wraz z podaniem maila/telefonu
-udzielenie porady medycznej/świadczenia medycznego/ prowadzenie dokumentacji medycznej – jeśli jest Pani/Pan już pacjentem
-realizacja obowiązków wynikających z umowy –jeżeli jest Pani/Pan naszym dostawcą produktów/współpracownikiem.
4. Przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie umowy, udzielenie porady medycznej/ świadczenia medycznego/ prowadzenie dokumentacji medycznej.
6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
8. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
a) na cele marketingowe –do czasu cofnięcia zgody w tej samej formie, w której zgoda została udzielona (checkbox, pisemnie);
b) w zakresie dokumentacji medycznej –przez okres 20 lat lub tyle ile stanowią aktualne przepisy prawa;
c ) w zakresie dokumentacji księgowej –5 lat lub tyle ile stanowią aktualne przepisy prawa.